2013. október 29., kedd

Heti képek

Sziasztok kedves olvasóim!

Sajnos a gépem töltése megint szórakozó üzemmódban van, de megpróbálom minél hamarabb kijavítani ezt a hibát... Hogy szegény öreg gépecskémmel mindig van valami! :/

No, de nem is terveztem mára mást, mint a heti képeket, aztán majd meglátjuk, mi fér még bele ezen a héten a blogba.

Igen, haspók vagyok, és ezt mindenki tudja :D
És szívesen kalandozok a különböző nemzetek gasztronómiai palettáján :)


Most sajnos nagyon hullik a hajam, ezért megpróbálom kímélni, de egyébként nagyon szeretem, ha nagyon egyenesek vagy nagyon hullámosak a tincseim :)


 Most még az idő is nagyon szép,  egy pokróc, pár szendvics vagy süti, és indulhat a muri! 


Igen, igen, Bethany az egyik kedvenc vloggerem :P


:) ühm, a virág jó, a virág szép!


Jajj, úgy szeretem a mókás, szép, aranyos bögréket! 


A Converse számomra a legkényelmesebb cipő, ami létezik. 
Mókásak a színei/mintái, jól néz ki, és strapabíró.
Most is abban surranok!



Hogy telik a hét csajok?
Örvendünk a jó időnek!!

2 megjegyzés:

  1. De cuki az a bögre, én is imádom az ilyen bohókás dolgokat :)
    Torna cipő párti vagyok én is bár én nem csípem a Converse-t egyszer volt, aztán két hétig hordtam és kb darabjaira hullott :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O A cipőn nagyon csodálkozom, mert nekem van olyan Converse-em amit már 8 éve nyúzok, de semmi baja. Sajnálom, hogy Neked rossz tapasztalat volt.
      A bögrék jó fejek!

      Törlés