2013. október 2., szerda

Képecskék

Sziasztok szépségeim!

Itt az ősz :( a vad, hideg, színes ősz. Tudom ennek is meg van a maga szépsége, de azért a nyarat jobban kedvelem.
Én is készültem az őszre kis őszi kép inspirációval, ez kb minden héten megtörténik, hogy hozzászokjak a zord időjáráshoz.

Ja! A héten új mini sorozatot indítok, smink témában :) Meglepi! <3


Nem tudom, de az otthonos, kényelmes lakás/ szoba megnyugvást okoz számomra, de gondolom ezzel mindenki így van :D
Így ősszel  különösen, hiszen ilyenkor elkezdek begubózni.



Nos, ez egy kicsit meredek ez a szivárvány muffin, de sütni nagyon szeretek, igazi őszi/téli elfoglaltság



Fontos a hidratált ajak, az ápoltság része. 
Ezeket a kis cuki tojásokat nagyon szívesen kipróbálnám...



:) <3



Viszont az idő ideális a hosszú sétákhoz. Felfedezésekhez.



ÉS a meleg kávéhoz.



ÉS a takaróhoz. Most is be vagyok bugyolálva :D




Ti hogy vagytok? 
Hogy telik az ősz?


2 megjegyzés:

  1. Az a színes muffin tök jópofa :) én élvezem már ezt a hűvös időt, az 50 foktól kiborultam már :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a muffin most nekem is jöhetne. :D Meg az 50 fok is, én abban érzem jól magam. :P

      Törlés