2013. október 13., vasárnap

Smink - 1. lépés

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy sokak kérésére most egy aprólékosabb sminkes minisorozatot készítek nektek, lépésről-lépésre.

Tudjátok, első lépés az alapozás.
Viszont, előtte van még egy-két nagyon fontos dolgotok. Az első az, hogy sminkelés előtt is elvégezzétek az aktuális arctisztítást. Én este szoktam a rutint végezni, de reggel is megmosom az arcom, hogy friss és üde legyen :D A második, hogy a kezetek is legyen tiszta, hiszen az arcotokat fogjátok matatni, tehát fontos a higiénia. Erre tényleg figyeljetek oda.

Tehát elmondom én hogyan szoktam csinálni. Leülök az íróasztalomhoz és magam elé veszem az állványos kistükröt. Az nagyon fontos, hogy fénnyel szemben üljek, hiszen így látom magam (a természetes fény a legjobb erre a célra).
Én mostanában csak korrektort használok, majd télen jöhet a Garnier BB krémje. Ezt oszlatom el az arcom problémásabb területein, majd dolgozom el egy H&M-es Beautyblender utánzat szivaccsal, ami meglepő módon, nagyon jól teljesít, és a végeredmény szép, természetes, egységes és egyáltalán nem maszk szerű.

Én a folyékony alapozókat vagy BB krémeket ajánlom, és ecsetet vagy szivacsot. Bár van, hogy a kezünk is megfelel. (Nekem most ez a speciális-szivacs a legalkalmasabb). Rengeteg alapozó van a drogériákban, az egyetlen amit utálok, az a szín kiválasztása. Sajnos ebben én sem tudok segíteni, kenegetem én is mindenhova...
Na de jöjjön a kép áradat, miket és hogyan csinálom én:

Tehát ezt a korrektort viszem fel az arcomra, majd dolgozom el. A szemem alá mindig 2 réteg kerül olyan módon, hogy miután eldogoztam az arcomon, a szemem alá teszek egy következő kört/réteget.


A bizonyos h&m szivacs, nagyon jó, bevált és még olcsó is volt.


És alternatívák a szivacsra:
Essence / olcsó


beautyblender / drága


Igen-igen, elég mókás :D de így nézek ki, még eldolgozás előtt. 


Majd alapozás után egy kabuki ecsettel púdert viszek az arcomra, főleg a T zónára, hogy ne csillanjon be sehol a bőröm.



És a végeredmény. Természetes "alapozás".



De hozok 1-2 videót is nektek, hátha ezzel is tudok segíteni :)






Ti hogy csináljátok lányok?
Ismeritek valamelyik terméket?

Remélem tudtam segíteni :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése