2013. október 8., kedd

Szeptemberi kedvencek

Hahó, kedves olvasók!

Ú, de elrohant! :D Nem is tudom szavakkal kifejezni a bennem kavargó érzéseket. A munka valami eszméletlen jó, nagyon élvezem! :) :$
A többi pedig jöhet most:

Nagyon szerettem ezt az illatot, fanyar is, édes is. Teljesen tökéletes. Visszaidézte a nyarat és nekem ennyi most éppen elég volt a boldogsághoz :D


A kedvenc lakkom. Klasszikus, elegáns, tartós.


Az új kedvenc illat. Télre ideálisabb, mert édes, de a gyengített, gyümölcsösebb legújabb kiadás.
Tessék megillatolni!


A könyvek:
Szerelmes, vicces, könnyed olvasmányok. Az összeset ajánlom!









És az új kedvencem. Converse Jack Purcell kollekció.
Kényelmes. És csini. Ennyi a titok.




Tudom, nem szoktam olyan sok zenét hozni a kedvencekben, de most muszáj, mert nem tudok választani. Remélem nektek is tetszik majd:

Tehát az első a Fall Out Boy új albumáról a kedvenc számom, élőben. 
Igen, nagyon szeretem, és igen, mindenkinek nagyon ajánlom az egész albumot!



A következő az örök favorit, az Incubus előadásában egy csodás, elgondolkodtató dal. 
Nincsenek szavak. Csak a dallam...




És ha már a PARK-ban ott voltunk, és ugrándoztunk rá a szezonban utoljára, és egyébként egész nyáron folyamatosan, akkor:
Szeressétek ti is!





Hogy telt a szeptember?
Mik voltak a kedvencek?

2 megjegyzés:

  1. A cipő nekem is tetszik :) colorama lakko holnap tervezek venni kuponnal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A cipő véletlen vétel volt az outletben. Meglátni és megszeretni darab.
      A lakkot pedig nagyon ajánlom, meg vagyok elégedve a minőségével, nekem 5-6 napot simán bír a körmeimen.

      Törlés