2013. november 17., vasárnap

Legszebb fény

Sziasztok lányok!

Itt az ideje, hogy beszámoljak egy kicsit az egyik szülinapi ajándékomról, ami nem volt más, mint egy M.A.C. vásárlási utalvány. Nagyon nagyon örültem neki és rendesen meg is hatódtam, amikor megkaptam.
Rögtön sejtettem, hogy mit is szeretnék, de természetesen kb. 50 percig csorgattam a nyálamat az üzletben.

No de, végül az eredeti tervemnél maradva és meggyőződve róla, hogy ár-érték szempontból ez a legmegfelelőbb döntés a Soft and Gentle jött velem haza.

Ez egy csodás Highlighter, amely nem csak az orcákra használható kiemelőnek, de a szemekre is szemhéjpúderként. Én már használtam mindenhogy és ennél szebb kreálmányt még nem nagyon láttam életemben.

Gyönyörű fénye teljesen elvarázsolja a sminket, helyre billenti, mint egy varázslat, egy tündér lehelete, amely beragyogja egész lényünket. Eléggé vicces, hogy ilyeneket írok, de teljesen így van! Egész nap ott ragyog a pofimon, és nagyon elégedett vagyok a döntésemmel, hogy ezt választottam, mert hónapok óta ez után sóvárgok, és végre itt van a sminkes fiókomban, és szinte el sem hiszem!

Tudjátok, hogy van egy pár M.A.C. termékem, és nagyon imádom őket (főleg a szájfényeket) de azt hiszem, most ez átvette az uralmat.

Hogy ne csak a levegőbe beszéljek meg is mutatom a kis drágámat:

Tehát a termék egy színvonalas papír dobozban lesz a miénk, a közepén kivágással, amin kikukucskál a púder. A doboz hátulján az infók.
Ugye eredetileg ez egy mineralize skinfinish, szóval por állagú.


10 g. Elég a boldogsághoz? ;)


És a név.
Csodás, nem?


A dobozból kivéve egy műanyag kompaktot tarthatunk a kezünkben, ami kis gombocskával nyitható.
A terméket még belül is védi egy műanyag lapocska.
Nagyon igényes, jól használható, és elég strapabíró. 
Kicsit sincs olcsó érzete.


És felnyitva így néz ki. Már itt is látszódik az enyhe de annál mutatósabb fénye, egyszerűen csodálatos!
A szín maga egy halvány pezsgő-bronz szín, aminek nincs karakteres színe amikor az arcra kerül.
Érdekes, de a szemhéjon kijön ez a picit bronzosabb pezsgőszín.




Eléggé finom por állagú a termék, én úgy vettem észre, hogy akkor a legszebb, ha az ujjaimmal és nem ecsettel viszem fel az orcámra, de lehet, hogy csak az ecsetem béna.
Nagyon szép, de tényleg nem tolakodó, és nem csillámos. Azt utálnám! Tényleg egy fényréteget hagy maga után, leheletnyi, de mégis hiányzik, ha nem használom.



Azt hiszem, nem is kérdés, 5/5!!
IMÁDOM!
Mindenkinek ajánlom, aki igényes, tartós, nem tolakodó, de mégis látványos highlighterre vágyik.



Hogy tetszik lányok?
Ti ismeritek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése