2013. november 7., csütörtök

Októberi kedvencek

Sziasztok kedveskéim,

tudom régen voltam, de élek ;) sok dolgom volt. De ma jöjjenek a kedvencek, és a sminkelést sem fejeztük még be, mert a kontúr-pirosítás és a szánk még hátra van, igaz?

Ebben a hónapban is voltak teljesen váratlan és egészen megszokott kedvenceim, nézzétek:

Már négy Color Tattoo-m van, és az összeset imádom!
Minden kezdő és profi sminkesnek ajánlom, mert könnyű vele bánni csodásak a színek és nagyon tartósak.

On and On Bronze
Pink Gold
Mauve Crush
Permanent Taupe






A Balea tusfürdők mindig nagyon beválnak.
Ez az eddigi egyik legjobb illat, annyira sajnálom, hogy limitált kiadás volt :(



Fejős Éva még mindig a kedvencek között, ez a könyv pedig nagyon közel került a szívemhez



HA-HA-HA


Nem rossz, szerintem én is kipróbálom



Hihetetlen ez a fickó, minden nagyon felemelő és fantasztikus, amit ő művel!



És a havi nem szeret:

Tudom, hogy nagyon sokan szeretitek, de nekem nem jött be sajnos. Mindennel meg voltam elégedve, csak azt vettem észre, hogy amikor ezt használtam, akkor a T vonal nagyon csillogott és zsírosodott...
:( Ez nekem most nem jött össze sajnos :(


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis poszt volt, szeretem a kedvences bejegyzéseket .) A CT nálam is nyerő, nagyon jó találmány :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Ó, szerintem én hivatalos CT függő lettem! :D

      Törlés