2013. december 3., kedd

haj-de-jó

Sziasztok lányok!

Jujj, egyenesen rohannak a napok, tanulnom kell, közben dolgozom, de megpróbálom érdekes és hasznos tartalommal megtölteni a blogot, így most az új kedvenc hajápoló-családomról fogok beszélni egy picit, ami nem más, mint a Dove hajtermékei.

Én először a Glamour-napokon találkoztam az egyik balzsammal, mert éppen elfogyott az aktuálisan használt otthoni balzsam, és mivel 50%-os kupon volt rá, úgy voltam vele, hogy egye-fene, rossz csak nem lehet, hiszen a tusfürdőit ismerem, és nagyon szeretem, és ezt is ki kell próbálni. Kedvező volt az ára, fél áron volt 400ft körüli. Mivel a hajam nagyon hosszú már (most fogok megszabadulni jó 15 centitől) így kell neki a mély táplálás és emiatt az oil care-re esett a választásom. És milyen jól tettem!



Ezek a családban szereplő termékek, sampon, balzsam, kétféle pakolás és egy kiöblítést nem igénylő vitaminos spray.

Én elsőként a balzsamot próbáltam ki, ami tényleg kb 60%-al javította a szörnyen töredezett, szálkás hajamat. Amikor ránéztem használat után, majdnem elsírtam magamat a gyönyörűségtől, annyira örültem a pozitív változásnak! Eddig semmiféle pakolás, kence, fumi nem tudott rajta segíteni, de a Dove balzsam az első használat után látványos eredményeket ért el a hajamnál.
Ekkor döntöttem úgy, hogy megveszem a sampont is, és ezt a Joy napokon szereztem meg a Tescoban szintén akciósan, kuponnal. Így most már együtt használom a kettőt, és nagyon elégedett vagyok.

Kicsit magáról a kinézetről: Ez az oil care társaság az arany színt kapta meg, nagyon elegáns, jól észrevehető hogy ki tartozik egybe. /ha jól tudom három termékcsalád van a Dove hajápolásban/
Amikor a balzsamot először a tenyerembe nyomtam, az tűnt fel, hogy mennyire selymesen krémes és hogy milyen kellemes az illata, majd a samponnál ugyan ez volt a benyomásom, az is sűrű, gazdag és nagyon tápláló. A balzsamot pedig csak úgy eszi a hajam...

Szóval én nagyon elégedett vagyok, ma vettem meg a rajtahagyható fumis dolgot, lehet, hogy majd a pakolásra is beruházok. Egyébként az ára is teljességgel megfizethető, tehát mindenkinek ajánlom, aki éppen ezen töri a buksi fejecskéjét :)


Ti ismeritek? szeretitek?




2 megjegyzés:

  1. Ez melyik termékcsalád? Milyen hajtípusra használható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Dove Nourishing oil care termékcsalád - argán olajas, erősen sérült hajra, de könnyű megismerni, mert arany színe van. Nekem teljesen rendbe hozta a hajamat, a balzsam valami szuper! :)

      Törlés