2013. december 10., kedd

November kedvencei

Sziasztok lányok!

Hozom az inkább képes bejegyzést. Bocsánat, de nincsen többre energiám, holnap hajnalban indul a napom, jó lesz ez a hét...
No sebaj, hősök vagyunk!

Furcsa kék színe ellenére is szerettem az illatát, de biztos, hogy nem vásárolnám újra, ha lehetne kapni, akkor sem, ez a szín azért rémisztő volt...


Új kedvencem  az Essence szemöldök ceruzája, én a szőkéknek valót választottam, és telitalálat. 
Van egy kis wax is benne, így a helyén maradnak a szálak, a kis kefe is jól használható. 
Csak ajánlani tudom.


Új szerzemény ez a H&M-es pirosító. Nagyon tartós és gyönyörűek a színei.


És ennek az illata! Jujj! Mennyei!


E havi kedvenc könyvem a Vince&Joy.
Szerelem, mi más?


Hm, erre nem mondok semmit...


A történet folytatódik


Hogy vagytok lányok? Várjuk a karácsonyt? 




4 megjegyzés:

  1. Az Avonos permet nekem is nagy kedvencem, pár napja megjött aztán mindig azzal fújkálom magam :D
    Én már nagyon várom a karácsonyt O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is!! :) Imádok minden karácsonyit, most már jöhet!

      Törlés
  2. A szemöldökceruza nálam is kedvenc, a szilvás permetet pedig most már befogom majd textilsrpay-nek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is jó ötlet, hogy mindig illatos legyen a szoba... :)

      Törlés