2014. január 18., szombat

Color Tattoo

Sziasztok,

ma végre megírom ezt a bejegyzést is, ezer éve tervezem, de nem jutott rá idő, a képeket is meg kellett csinálni, amire csak most volt lehetőségem.

Tehát arról az öt darab Color Tattoo-ról szeretnék beszélni, amelyeknek a tulajdonában vagyok és ismerek, szeretek, használok nap mint nap.

Nem is tudom mért nem írtam ezekről előbb, hiszen már a fél világ ódákat zengett róla, és én is hasonló érzéseket táplálok iránta :D
Tökéletesek önmagukban is, szemhéjpúderrel kombinálva, vagy alapnak a por állagú púderek alá.
Hihetetlenül tartósak, én mindig ezt teszem fel, ha bulizni megyek, mert akkor garantált az egész éjszakán át tartó gyönyörű smink.

A kinézete is nagyon cuki, üvegcsében érkezik, szép. Az ára is teljesen korrekt. Irány a DM!

Beszéljenek helyettem inkább a fotók:



Első és legkedvesebb darabom az On and on Bronze névre hallgat, ezt mindig magában hordom, csak tus, spirál és már megyek is. Belőle fogyott a legtöbb, csodálatos.




Az egyetlen matt színű Color Tattoo a Permanent Taupe névre hallgat, és tökéletes alapot képez sötétebb sminkek alá, őt nem szoktam hordani magában, csak sminkek alá.




A másik nagy nagy kedvenc a Pink Gold amit mindig bronz vagy barna szemhéjpúderrel kombinálok.




Az igazi vadító partisminkhez jöhet ez az árnyalat, Metallic Pomegranate a neve és a bordó szín mellé csodás apró arany csillámok társulnak.




És végül, de nem utolsó sorban a meghatározhatatlanul csoás és különleges Mauve Crush, mely egy szúrkés-ezüstös-lilás árnyalat egy pici rózsaszín beütéssel. Valami gyönyörű!




Itt láthatóak a színminták



Permanent Taupe


On and on Bronze


Pink Gold


Metallic Pomegranate


Mauve Crush



Nektek melyik a kedvenc Color Tattootok?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a pink gold van meg,ma is azt viseltem: ) lesz velük smink?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már meg is született az egyik bejegyzés ebben a témában :) És elhiszem, hogy szereted, nekem ezek a kedvenceim :)

      Törlés