2014. március 17., hétfő

100% luxus

Sziasztok!

Az az igazság, hogy már régóta tervezem ennek a bejegyzésnek a megírását, mert tényleg megér egy egész nagy, teljes bejegyzést.
És, hogy miről is beszélek? Az Andrássy út 19. szám alatt lévő csodáról, az: Il Bacio di Stile - ről.

Most jön sokaktól a kérdés, hogy: MI???
Igen, ez egy egész sarokház, amelyet valami nagyon gazdag ember megvett, kibelezett, felújított és egy luxusáruházat rendezett be benne.
Kérdés ugye, hogy mi szükségünk van nekünk erre? Nyilván a jó világon semmi. DE! Ugye a magyar emberek között is van rengeteg gazdag ember, akik ezt a színvonalat és minőséget igénylik. Megmondom őszintén, hogy irigylem is őket, de a magam részéről meg is értem. És nem is tudtam, hogy miről is van szó addig, amíg be nem léptem.

Aztán eljött a pillanat, amikor át kellett lépnem a bejáratot, és ... ott kezdeném, hogy kinyitják előtted az ajtót. Olyan luxusladynek éreztem magam, mint még soha. Mindenki nagyon kedves és udvarias. A környezet mesébe, vagy legalábbis filmbe illő.
A szobákon végigsétálva mindenhol fel van tüntetve, hogy éppen melyik világhírű tervező által alkotott csodákat látjuk és mindenhol kortárs alkotók műveivel találkozhatunk, illetve régi divatfotókat. Az eladók nagyon kedvesek, és nem loholnak az ember nyakában. Az eladókról még annyit, hogy valószínűleg életemben nem láttam még ennyi szép embert egy helyen, válogatottan szép emberek szolgálnak ki minket, nagyon udvariasak és rendkívül jó érzés, hogy nem kell számot adni arról, miért is vagy odabent egyáltalán...

Először én is féltem egy kicsit, hogy majd jól kinéznek a csöves Mango kabátomban (ami tegyük hozzá: a való életben soha a büdös életben nem csövesezném le, na de itt...) Itt sem! Senki nem érezteti velünk, hogy itt nincsen keresni valónk, nem fog el az érzés, hogy csóró vagyok és nem akarok eret vágni amiatt, hogy nem tudom megvenni a több százezer forintos bizsu karkötőket... Egyszerűen nem érdekel. Persze, én is vágyakozom egy-két ilyen darab után, szép cipők és táskák sora (érdekes, hogy egyáltalán nem a ruhák, hanem a kiegészítők fogtak meg inkább), de nem ez az, ami miatt bementem. Hanem a környezet és a felvidító atmoszféra miatt. Én alapvetően nagyon szeretem a szépet. A csodás városokat, szép embereket, és ez mindig boldogsággal tölt el. Itt egyben megkapok mindent. Csodálatos és kifinomult környezetet, művészetek sorát - divat, fotó, képzőművészet és még az emberek is szépek. Nem tudom mi van velem, nem szoktam ennyire elrugaszkodni a földtől, de ez a hely teljesen magába szippantott, elnyelt és a hatalmába kerített.
ÉS a csodás divatélmény mellett még kávézhatunk és sütizhetünk is, valamint egy étterem is várja a kedves pénzes látogatókat. :D

Viszont el kell mondjam, hogy egész hétvégén vacakul voltam, rossz kedvem volt és sehova sem akartam kimozdulni, és ma azt mondtam magamnak, hogy a város majd felvidít. Végigsétáltam az Andrássy úton, bementem ebbe a felülmúlhatatlan áruházba, megnéztem a szebbnél-szebb cipőket, táskákat, ékszereket, körbenéztem a belső térben, a képzőművészet mai úttörői közt, és rögtön jobb lett a kedvem. Az még sokat segített rajta, hogy odabent teljesen erős, de mégis kellemes hangerőn szól a zene, és mindenki lesi a kívánságodat (már ha lenne) de nekem elég az, hogy ott lehetek és élvezhetem ennek a helynek az szellemét.

Köszönet érte!
És akkor vissza is kanyarodtunk az eredeti kérdésünkhöz: IGEN, nekem szükségem van egy ilyen helyre, nem csak Párizsban, Rómában, de Budapesten is!













Ízelítőnek ennyi elég is lesz, és linkelem a számot is, ami akkor ment, amikor először jártam bent:




És házi feladat:
Tessék szépen elmenni, és megnézni! 
És persze élvezni az egészet! 

Sok puszi! 

2 megjegyzés:

  1. Engem a Szabó Ervin Könyvtár arany- és ezüstterme tud felvidítani bármikor, eszméletlen szép hely! Ezt az áruházat is szívesen megnézném magamnak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a könyvtáraknak is megvan a maga varázsa, az biztos.
      Érdemes beugrani, mert tényleg nagyon különleges hely :)

      Törlés