2014. április 5., szombat

A hónap kedvencei

Sziasztok!

Februárban ez a bejegyzés elmaradt, de összevontam a két hónapot és így egy február-március dupla kedvenceket mutatok be most.
Nagyon zűrös hónap volt nekem a március, és nem sok újdonságot próbáltam, viszont szert tettem 1-2 új termékre, amiket már ide is tudok ide pakolni. Szerencsére, hiszen ez azt jelenti, hogy bevált termékekről van szó.

Alapozót kellett vásárolnom. Óriási parában voltam miatta, mert a megfelelő színt képtelen vagyok kiválasztani magamnak. Így arra gondoltam, hogy drogériába nem szeretnék menni, mert ott nem kapok szakszerű segítséget. Ha pedig rossz színt választok, kidobok az ablakon 4-5 ezer forintot, abba pedig belepusztulok. Így maradt a parfüméria és a Bourjois, hiszen abban még sosem csalódtam.
Jó választás volt, szuper termékről beszélünk!
(Legyen bejegyzés?)


Éjszakára ezt a krémet használom, mert friss, üde, maradéktalanul beszívódik, és nem nehezíti el az arcbőrömet. Nekem bevált, jó terméknek tartom.


Ez is új beruházás volt, szerettem volna egy halvány színű matt pirosítót. Ezzel kaptam halványat is, picit erőteljesebbet is, és nagyon szeretem! 


Mostani olvasmányaim, bulvár-szerelem-kavarás, mi kell még egy lánynak?
:D
De jó könyvek! 



És a nagy szerelem! Már említettem ebben a bejegyzésben, és azóta is dúl a szerelem közöttünk.


És ha már zenehallgatásnál tartunk, a két kedvenc:

Rudimental - Home


The 1975 - The 1975


Ó, igenisfőnök! 
:D



;)


Hogy vagytok lányok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése