2014. május 31., szombat

Új szerzemények

Sziasztok!

Hivatalosan is újra kell húzni a gépemet, mert ez egy katasztrófa. Ma egész nap fotóztam, meg rendszereztem a képeket, de az a helyzet, hogy kb fél nap alatt 3 képet tudtam egyik mappából a másikba áthúzni, szóval azt hiszem, ráfér a megújulás... áhh nem vagyok ideges... :/

Szóval beszéljünk a kis szuper felhalmozott újdonságaimról, amik a következők:

Szóval egy pár nyári Balea termék:
kettő tusfürdő és egy testpermet
csodás az illatuk!


Egy Nivea és egy Avon testápoló, valamint egy H&M tusfürdő


És egy H&M szemhéjfesték paletta
ez nagyon állat, már most imádom
:)



Remélem holnap is tudok egy gyors bejegyzéssel jelentkezni.


Hogy vagytok lányok?

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :) Hihi, remélem jók lesznek, bár a paletta nagyon szuper, azt már birtokba vettem :)

      Törlés
  2. No, egyedül a Baleá dinnyés tusi van meg, és imádom, viszont a többi termékről szívesen olvasnék tesztet. Jah a Nivea testápló is meg van, de még nem használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor remélem minél hamarabb tudok véleményt írni róluk :)
      Remélem a gépem is mihamarabb újra lesz telepítve, mert ezt már így nem lehet csinálni :/

      Törlés