2014. július 2., szerda

Alapok

Sziasztok!

Nem régen megvettem a Catrice két új termékét, melyek eléggé hasznosnak tűntek,így úgy döntöttem, haza is hozom őket, és remélhetőleg elég hasznos tagjai lesznek a sminkes rutinomnak.
A két Prime and Fine alapról van szó.

A csomagolás korrekt, érthető, hogy mire is valóak a termékek, még szerintem cuki is az a kis lapos tubus, nekem tetszik...



Tehát a zöld az a pirosság elleni alapot szolgálja. 
Nos, nem tudom, nekem nem nagyon vált be, az intenzív zöld alapot nyilván el kell dolgozni, hogy ne látszódjon az alapozó alatt, de akkor a nagy pirosságot már nem lehet eltüntetni, a másik meg, hogy csillámokat hagy maga után, és konkrétan olyan az arcom, mint egy diszkógömb...



A fehér alap egy csillogásmentesítő, olajmentes alap smink alá. Ez már inkább, de azért ez sem az igazi. 
Nem lesz tőle matt az arcom, de a púdert nekem mostanában nem igényli, szóval lehetséges, hogy ettől van.
Könnyed, hamar beszívódik, szóval ezt azért ajánlom kipróbálásra.




Ismeritek valamelyiket lányok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése