2014. július 5., szombat

Elfogytak

Sziasztok,

a mai bejegyzésben pár elfogyott terméket mutatok nektek.

Tehát ez a csoportkép


Az első, ami elfogyott, az a Bourjois Healthy mix alapozója, melyet télen vettem, és imádtam. 
Nagyon jó volt a bőrömhöz, szép fedést biztosít és jól el lehet dolgozni, építhető is, és elég tartós.
Már vár az új flakon a fiókomban :)


A második kifogyott termékem a Clinique három lépéses arctisztítójának az arckréme, amit én minden nap használok. Ez az általános nappali arckrémem, és ezért a bőröm nagyon hálás. 
Nem olcsó mulatság, de kuponnal kibírható, és tényleg egy csoda.
Illatanyag mentes, nagyon könnyű, a bőrtípusomnak megfelelő ápolás.
Már vár az új tubus :)



És végül az Avon testpermet. Klasszikus, örök, nagyon jól jön fesztiválokon, Balaton parton, csak bedobom a táskába és rögtön felfrissülést nyújt. Most vettem egy Baleásat is, de éppen a minap rendeltem meg az Avon csomagot, almavirág illatban. Kíváncsian várom, mert ez (gránátalmás) nagyon bevált!



Ti miket fogyasztottatok el mostanában?

4 megjegyzés:

  1. Az Avonos permetek nekem is favoritok. :)

    VálaszTörlés
  2. Éljenek az Avon testpermetei! Nekem egy zöldalmás volt a kedvencem, így nagyon örülök, hogy jön az almavirágos, mert eléggé hasonlít arra, bár ebben ugye virágos jegyek is vannak az alma mellett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, pont azt rendeltem most meg... nagyon várom! :)

      Törlés