2014. augusztus 1., péntek

Júliusi kedvencek

Sziasztok!

Nagyon furcsán telt ez a július számomra. Nagyon hamar elszaladt, de mégis hosszúnak tűnt, mert rengeteg szuper helyen voltam, sok mindent csináltam, és nagyon jól éreztem magam annak ellenére, hogy az időjárás sokszor nem nekünk kedvezett. Na de majd augusztusban! Fő az optimizmus... :)
Ebben a hónapban igazi nyár volt nálam, ez a kedvencekből is meg fog látszani...
Elég sok a sminktermék, pedig teljesen az az érzésem volt /idáig/, hogy alig sminkelem magam. :D

Életem tusfürdő illata!! És persze, hogy limitált... 
Nem baj, beszereztem belőle még.
Kötelező darab!


Elég jól bevált, nem is gondoltam volna! Szép, sima, selymes a bőröm tőle, nem zsírosodik,
meg vagyok elégedve!


A másik kötelező. Tökéletesen teljesít, nagyon puha érzetet hagy maga után, egy pillanat alatt beszívódik és nagyon nagyon finom az illata!


Ez volt a nyár slágere, a legjobb olcsóbb drogériás termékek a NYX márkától jönnek.
Ő itt a Meet my Romeo.
<3


És a kis szokásos nyári csavar: színes spirál, mert mért is ne?
Az alsó pillákra szoktam felvinni, fölülre fekete megy.
Nagyon cuki, és nagy sikere van.


A kedvenc bronzerek:
Nincs is mondanivaló róluk, meg kell venni, ki kell próbálni, egyik sem egy nagy beruházás, de ezek a legjobbak!




Nekem erről mindig a víz és a nyári hangulat jut eszembe!




Ismeritek valamelyik terméket?

Ti is annyira szeretitek, mint én?

2 megjegyzés:

  1. Mivel annyian dicsérték azt a Balea tusit én is megszaglásztam a dm-ben, de engem nem nyűgözött le annyira :( A gyümölcsös illatokat valahogy jobban szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően én is, de ez az illat valahogy a nyárhoz tartozik, és már nagyon régen nem találkoztam vele... ezért imádhatom ennyire :)

      Törlés