2014. szeptember 7., vasárnap

Maradok ősszel is!

Sziasztok lányok!

Képzeljétek, most tudatosult bennem, hogy augusztus 18.-a óta nem kapcsoltam be a számítógépemet.
Ennek több oka is van, az augusztus vége/szeptember eleje nekem nagyon munkás és zsúfolt volt, de igazából csak a blogolás meg egy pár videó hiányzott ebben az időszakban. Talán nem is nagy baj, hogy nem lógtam a neten állandóan...

Viszont most rátérnék a mai témámra, melyben megmutatom nektek, hogy a nyári sminktermékek közül melyek azok, amiket az ősz során is használni kívánok, illetve beleépíteni a mindennapos sminkrutinomba.


Már meséltem nektek az Essence színes szempillaspiráljaimról, a türkiz és a lila vannak a birtokomban, és mind a kettő levett a lábamról. Nagyon egyszerű, de mégis feldobja a sminket, mivel én ugye mindig natúr sminkben közlekedek a hétköznapokon, így teljesen feldobja az összképet. 


Az E.L.F. dupla pirosítója, ami most bronzosító mindig hű társam volt egész nyáron és szeretném, ha ez a kapcsolat nem szakadna meg. Teljesen tökéletes, nagyon illik a bőrszínemhez, szóval ő is marad.


És íme egy sminkben a két termék.
(a kék pillák és a bronzosságom)





Mivel imádtam ezeket a termékeket, és ősszel sem szeretnék unalmas sminket és letargikus őszi hangulatot, így maradnak velem :)



Ismeritek valamelyiket? 
Hogy tetszenek ezek a termékek?



2 megjegyzés:

  1. Csodaszép a sminked, na és a hajad! Hát az valami gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen zavarba jövök! Nagyon aranyos vagy! Köszönöm szépen!

      Törlés