2014. szeptember 28., vasárnap

Ősz

Sziasztok!

Van egy kis problémám ezzel az ősz dologgal...nem nem az évszakkal, bár jön a tél, azt meg ki nem állom, de ez egy másik téma! :D
Igen, kitaláltad! Őszülök... eléggé erőteljesen. Nem nagyon szeretem, de a hajam festését elvetettem, mert nem szeretném még ilyen mennyiségben roncsolni a hajamat, és azért szerencsére erre még nincs is szükség :)
ÉS! Találtam egy kezelhető és elég humánus és takarékos megoldást a DM-ben.








Szóval olyan, mint szempillaspirál, csak hajfesték. Instant, ügyeletes hajfesték, amely csak oda kerül, ahova te teszed, és természetesen hajmosáskor kimosódik, mintha mi sem történt volna. Én is csak ritkán használom, de biztonságot ad, hogy ott van a fiókomban, és ha kell, érte tudok nyúlni...
Többféle fajta és szín van a választékban, szóval még válogatni is lehet.

Nekem tényleg bejött, szépen elfedi az ősz hajszálakat és teljesen észrevehetetlen, természetes fedést és hatást nyújt.
Minden kedves őszülő bajtársamnak meleg szívvel ajánlom!




2 megjegyzés:

  1. De jó *-* ezzel melírozni is lehet? Van mondjuk pirosas-vöröses színben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem ez kifejezetten az ősz tincsek eltávolítására hivatott. Azt hiszem vörösben amúgy nincs is, csak szőke-barna árnyalatokat láttam... :)

      Törlés