2013. január 3., csütörtök

Új hajsütővas

Sziasztok!

Még névnapomra kaptam egy új hajsütővasat, ami nagyon nagyon bevált.
Vacilláltam a kúpvas és a sütővas között, de nagyon jól tudom használni, szóval örülök a döntésnek!

Íme a kis csoda:


Ez a Babyliss állítólag újdonsága. (Bár nekem nem tűnnek fel ezek az újdonságok). Nagyon csini, halvány rózsaszín a kerámia része, ami ugye nagyon fontos, hogy profi bevonat és hőszabályozó legyen rajta, hogy ne égesse rommá a hajunkat. 
Ezen minden megtalálható. 
Nagyon jól bevált, az ára sem vészes, mindenkinek ajánlom aki ilyenre vágyik. Nekem a közepes méret van meg, mivel a hajam úgyis kiugorja magát a nagy méretre a készítés után úgy fél órával. De úgy is nagyon szép!

Íme pár kép a frissen kész hajamról:





Szóval nekem  már van egy hajvasalóm, ami göndörít is, ami nagyon jól működik, de a hajam már derékig ér, és az a vasaló göndörítő csoda már nem elég a hajam hosszára. 
Ez a mostani pedig az egész hosszát be tudja göndöríteni, és ez az amit akartam! 
Nagyon elégedett vagyok vele, könnyű használni, elvégzi a dolgát, nem roncsolja a hajamat (persze okosan kell bánni vele).
Szóval teli találat, imádom!

Ti használtok ilyen kütyüket?


2 megjegyzés: