2012. május 16., szerda

Magazinok

Sziasztok!


Nagyon sok dolgom volt/van a héten, de most már muszáj írnom nektek :)

A mai téma a női magazinok lesznek.
Nos, ez egy elég kényes téma, én tudom... Mindenki szeret gyönyörű lapokat nézegetni, de nem egy vagyonért.
Én nagyon szeretem a magazinokat, a szép fotókat, nade reklámért nem fizetek közel 1000ft-ot.
A boltban és az újságolnál nem pörgetheted át a magazint, hogy érdemes-e megvenni vagy sem, így zsákbamacskát viszel haza, ami sokszor nagy csalódást okoz.

Én előfizetője vagyok a Cosmopolitan-nek és nagyon szeretem, de sokszor én is azt érzem, hogy "áhh, idén is a fürdőrucik..." persze én nem bánom, mert szeretem, ha tisztában lehetek a választékkal, főleg, amikor éppen vásárolni készülök az adott termékből.
Így persze olcsóbban jutok a kedvenc olvasni valómhoz, ami jó, és valószínű sokáig az előfizetőjük maradok.
Sokszor kedveskednek ajándékkal vagy teszterrel. (szerintem ez szintén pozitív)
A témák fiatalosak, és sokszor érdekesek, de néha úgy érzem, hogy a cikk amit olvasok, az csak meg van írva, de nem történt meg. Ami persze nem baj, de néha zavar...

A másik kedvencem az Elle, de ezt általában csak akkor veszem meg, ha valami szuper ajándék van mellette (pl: táska vagy neszeszer).
Az Elle számomra sokkal komolyabb, néha úgy érzem, hogy a 22 évemmel én még fiatal vagyok hozzá :D
De összességében szeretem, mert igényes, és átgondolt.
És ennek a lapnak van férfiaknak szóló változata is. Egyszer megvettem, és nagyon jó volt! Érdemes belenézni, mert jó dolgok vannak benne, és szerintem pozitív, hogy a férfiakra is gondolnak.

Más lapot/lapokat nem nagyon veszek, így is eleget költök a magazinokra szerintem... :)

Nektek van kedvenc újságotok, magazinotok?

http://www.cosmopolitan.hu/

http://www.ellemagazin.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése