2012. május 5., szombat

Mi van a neszeszeremben?

Ez egy eléggé gyakori kérdés mostanában, így elmondom, hogy mit hordok magammal napközben a táskámban, a neszeszeremben.

1. Kőpúder

Ez nekem eléggé fontos, mert vegyes a bőröm, és délutánra már kell pótolni az orromon a púdert, hogy ne csillogjon és ne legyen zsíros érzetem...

2. Pirosító

Ezt nagyon ritkán használom, de néha szükséges. Nekem egy Bourjois pirosító van a kis sminkes szütyőmben, mert ahhoz van külön ecset is, és ez elég praktikus.

3. Korrektor

Ha valami kipirosodás, lekopás vagy egyéb hiba adódik, ezzel pillanatok alatt el lehet tüntetni azt.

4. Rúzs

Mindig van nálam egy semleges színű rúzs, mert utálom, ha a szájfénybe beleragad a hajam. Így, ha a hajam ki van bontva, akkor rúzst használok.

5. Szájfény

Az összefogott hajnál ezt szeretem használni.

6. Szemceruza

Bármikor jól jöhet, és van, amikor spontán ötlettől vezérelve elmegyünk bulizni... na ilyenkor jön a szemceruza, és a nappali sminkből az esti.

Nekem ezek a fő kellékek a neszeszerben, persze mindenkinek más kell, de remélem tudjátok hasznosítani a tapasztalataimat :)

Szép napot!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése