2012. március 8., csütörtök

Kőpúder és ajándék kabuki

Sziasztok!

Mivel éppen fogyóban van a kőpúderem, már elkezdtem nézegetni a drogériákban és parfümériákban az újabb adagomat. Nem akartam túl olcsó terméket venni, mert a mostani egy S-he termék, de nem igazán vagyok vele megelégedve, kb óránként újra kell raknom, ha azt szeretném, hogy ne csillogjon a bőröm.

Voltam már a Müllerben, a Rossmannban, de igazából tanácstalan voltam a termékekkel kapcsolatban.
Ha veszek egy olcsó, de rosszat, az is kidobott pénz, nagyon drága terméket pedig nincs módomban megvenni. (Persze ezt is embere válogatja, én max 3000ft-ot adok egy kőpúderért, ami viszont már márkás legyen).

Majd nagy tanácstalanságomban betértem tegnap a Douglas-ba és elkezdtem nézegetni a kőpúdereket.

Majd figyelmes lettem valamire: A Bourjois kőpúder mellé ajándék kabuki ecset jár!!!

Mivel nagyon régóta vágytam egy professzionális kabukira, de nem volt rá pénzem, kapva-kaptam a lehetőségen és még a termék is stimmel:

10 órás mattságot ígér, ázsiai gyümölcs terápiát, és egészséges egyensúlyt a bőrnek... ki tudja, majd kiderül. :)

Minden estere az ára is még épphogy tűrhető volt (2750.-), és még az ajándék ecset is járt hozzá!








Érdemes benézni a Douglas parfümériákba, mert mindig van valami jó akció náluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése