2012. március 19., hétfő

teszt

Sziasztok!

Mondtam, hogy vettem új kőpúdert, Bourjois Healthy Balance a neve, és egészséges mattságot ígér 10 órára. Na, abból kb 4 meg is van! Ami szerintem nem is rossz eredmény, legalábbis az én eddigi púdereimhez képest, amik maximum fél órát! bírtak.

Amikor először használtam picit fura volt az illata, mert citrusos, szóval kicsit savanykás illatot lehet érezni, de bőrre felkerülve már semmit nem érzek. Ami pozitívum, hogy kevés is elég belőle, és tényleg mattítja a bőrt. Persze nem 10 óráig, de nálam már a fele is átmegy a vizsgán, mivel a termékre mindig kb a háromszorosát írják a valós értéknek.
A negatívum, az pedig: nincs benne semmi pufi, vagy szivacs vagy olyan eszköz, amivel felrakhatnám az arcomra akkor is, ha már túlléptem azt a bizonyos 4-5 órát és szeretném újra púderozni az orrom, T vonalam. Eddig nem volt rá szükség, mert a régi púderem sem fogyott még ki, és ezt a műveletet azzal végeztem, de szerintem hiányozni fog...

Szóval, aki közép árkategóriás, de jó minőségű kőpúderre vágyik, annak ajánlom. Nem csúcs szuper, de hétköznapokra pont jó. Én meg vagyok elégedve vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése