2014. május 4., vasárnap

Szeret-nem szeret

Sziasztok kedveseim!

Nagyon sajnálom, hogy ilyen hosszú időre eltűntem, sajnos húsvétkor volt egy kis kellemetlen kórház-élményem, így sajnos egy darabig hanyagolnom kellett a blogot, titeket, és meg kell mondanom őszintén, hogy már nagyon hiányzott!

De most itt vagyok, és hoztam az áprilisi kedvenceket.


Az elmúlt hónapban a Dove tusfürdőjét használtam, de vegyesek az érzelmeim vele kapcsolatban. Borotva használathoz tökéletes, de sem az illata, sem az érzés (túl nyálkás) nem volt meggyőző számomra, és a bőröm sem lett tőle különösebben csodás, hidratált vagy akármi...



A Babylips Cherry Me ajakápolója a legnagyobb kedvenc ebben a hónapban. Hidratál és egy kis színt is kölcsönöz, teljesen természetes módon. Engem megvett ez az ajakápoló, még egy jó pont a Maybelline-nek, kb a századik.


Az ELF duójától egész télen nem tudtam elszakadni, lassan elkezdem használni a narancsos árnyalatokat, de kicsit sírni fogok, hogy ezt nem kenhetem magamra. :D


Ez a H&M sál nagy sikert aratott mindenkinél, imádom! Nagyon feldobja az öltözéket, annyira vidám és tavaszias!


Régen kiszemeltem már magamnak egy ilyen műanyag pohár-szívószál kombót, de eddig vagy nagyon csúnya vagy nagyon drága volt. Szeretlek KIK, nálad egy lila csodát 600ft-ért sikerült beszereznem.


A hónap könyve, kb 700 oldal, a felénél vagyok, de nagyon élvezem, vicces.



Veszélyzóna...
Igen, megnéztem, és nagyon tetszett! Vicces, pörgős, látványos. 
Ajánlom!



ÉS a hónap zenéje: 




Remélem jól vagytok lányok!

Próbálok majd többet jelentkezni! 

<3


2 megjegyzés: