2013. január 8., kedd

2012-es kedvencek

Sziasztok lányok!

Összegyűjtöttem azokat a termékeket, amiket 2012-ben előszeretettel magamra kentem és beváltak.
De lesz itt még film és zene ajánló is.

Elsőként a tusfürdőkkel kezdem. Nagy nagy kedvencem lett ezen a téren a Balea termékcsalád. Rengeteg fajtát próbáltam az év során, és mindig sírtam, ha az egyik kifogyott, de nem vásároltam újra, mert összes annyira tetszik/ízlik (persze csak illatra), hogy mindet ki szeretném próbálni. Az áruk pedig annyira kedvező, hogy 5/5 - öt adok neki. Teli találat!

Kedveltem még a Nivea darabkás tusfürdőjét is, de ez kétszer annyiba kerül, mint a Balea és semmivel nem nyújt többet. Nem lett hidratáltabb a bőröm, és az illata sem érződik tovább. Így ezt csak akkor vásárolom meg újra, ha akciós lesz.


A nagy-nagy kedvenc a The Body Shop testvaj családja, nyáron vásároltam három mini méretet, és az epres.... hmm.... egész nap érzem az illatát! Biztosan újra vásárolom, szerintem nagy méretben.

A csokis nekem egy kicsit már túl tömény, de szerettem, a kezemre használtam, hogy annyira ne legyen sok az illatból, lehet, hogy egy mini méret újra jön velem.


A grapefruitosat nem nagyon szerettem... az illata sem volt az igazi, és egy testvajhoz képest az állaga is hígnak bizonyult. De azért elfogott.

Alapozó helyett ezt a BB krémet használom, mert nagyon jó fedést nyújt az én bőröm számára, nem csillog a T zónám, és minden tekinteteben megfelelő. Kivéve nyáron, akkor világosnak bizonyult, de nyárra majd megveszem a sötét változatát. Maximum majd keverem a kettőt. 


Púdernek a Bourjois Healthy Balance kőpúderét használtam, nem volt annyira nagyon olcsó, de megérte, még mindig van a dobozban és szerintem február-márciusig kihúzom vele, lehet, hagy újra vásárolom, ha az összes talonban lévő púderem elfogy.

A NYX szemhéjalapja nekem bizonyított, kb. 2 éve ugyan azt a tubust használom, és félig van, de nem bánom, hiszen úgyis újra kell majd vásárolni.

Én ezt a terméket használom gél tus helyett. Nagyon szeretem, nem túl puha, nagyon tartós és a színe is nagyon szép.


ÓÓ, a kis darabkás lakkom. Mindenhez megy, imádom, nagyon feldobja a körmöket.

Láthattátok, hogy nem került bele túl sok smink, hiszen az összes termék a kedvencem és mindig mást használok, szóval nem nagyon lenne értelme ide rakosgatni mindent. Ez amúgy is egy egyéni választás, ízlés kérdése.


Hajápolás: Nagy kedvenc a Pantene Aqua Light termékcsalád.



Jöjjenek a filmek:
A három nagy kedvenc, mindenkinek ajánlom!




Zene: csajos, dallamos, szexi. Imádom!


És nektek? Mik a 2012 - es kedvencek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése