2015. május 10., vasárnap

Joker termékek, szuper áron!

Sziasztok kedves olvasók!

Összegyűlt pár termék, amik részben újdonságnak számítanak itthon, és begyűjtöttem egy párat belőlük. Teszteltem is őket, és most megosztanám veletek a tapasztalatokat. :)

Az első termék, ami nagyon a szívemhez nőtt, az az Ebelin hajkeféje. Nagyon szerettem volna kipróbálni a Tangle Teezer keféket, de az ára számomra elég borsosnak bizonyult, így kihagytam. Viszont az Ebelin most előrukkolt a másolattal. Egy álom az egész költemény. Most már nem úgy állok a hajfésüléshez, hogy aucs! hanem úgy, hogy ahhhh... :)



Az igazából mindegy, hogy hogy néz ki, működik és kész! Az ára ennek a kefének, sem annyira alacsony, 2500ft, de én a 75 pontos márkajokerrel 25%-os kedvezménnyel jutottam hozzá. Szuper, nem? 


Második termékem természetesen a Maybelline Baby Skin terméke, ezt is 75 pontos akcióval vettem meg, eredeti áron 1999ft kizárólag a DM üzleteiben lehet beszerezni, és nagyon jól csinálja amit kell neki: órákkal meghosszabbítja az alapozóm egyenletességét és a csillogást is visszafogja a pofimról. 
Mindenkinek meleg szívvel ajánlom kipróbálásra!


Következő nagy befutó a L'Oreal Exclusive Collection körömlakkból a JLo kiadás. Azért vettem meg, mert nagyon le van akciózva a DM-ben és kellett egy olyan lakk, ami végre egy napnál tovább bírja. Jelentem, negyedik napja töretlen a siker, nem pattogott le, a vége picit kopott, de egyenletesen és nem feltűnően. Pedig! mosogatok sokat ám! :P
Szokásos szürkés-barnás árnyalat, szépen fed, két réteg elég belőle. és végre-végre tartós!



Körmöknél maradva kipróbáltam a Catrice Speed Dry + Drops-ot. Nagyon szuper, tényleg meggyorsítja a száradási időt és fényesebbé varázsolja a lakkot. Nekem bevált, pár száz forint, szóval megéri, és nagyon kevés kell belőle. 1 csepp körmönként.



Egy ecsetet is beújítottam, ezt az Essence hozta a palettára. Nagyon szeretem, mert nagy feje van, és satírozásra tökéletes... És nem mellesleg nagyon szép is! (Eye blender, de az összeset kipróbálnám!)



Szóval lányok irány a drogéria, főleg, ha sok pontotok van, akkor azt használjátok ki, mert több száz forintot lehet spórolni 1-1 terméknél, és ezek igazán szuper, jól használható, praktikus ketyerék! 

Jó vásárlást!

Egyébként ismeritek/használjátok valamelyiket?
Melyik a kedvencetek?
Van, ami nektek nem vált be ezek közül?















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése