2015. március 22., vasárnap

Kedvencek

Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy a kedvenceimet bemutassam nektek...

Nagyon nagy szerelmem a Naked paletta sorozat. Gondolom ezzel nem mondtam újat senkinek.
Így a dupe változatokat be is szereztem magamnak. (Remélem nyáron egy eredeti példány is a birtokomba kerül majd...)

Szóval a kedven színösszeállításom a Naked1 paletta, de a másik kettő is eléggé a kedvemre van.

Lássuk is, hogyan lehet hozzájuk jutni. Vannak kiváló webshopok, melyekben rettentő módon meg lehet bízni, ki vannak próbálva és hála nekik, már egy nap alatt a birtokunkba tudhatjuk a csodás sminkszereket.
Ajánlom figyelmetekbe ezt a két webshopot: Makeup Plaza és Pink Panda. De csak óvatosan, ha megnyitod, tuti rendelni fogsz! ;)

Szóval nézzük a kis édeseket:

#1


#2


#3



Elég sok sminkmárka előhozakodott a színekkel, nekem a Makeup Academy-től és a 
Makeup Revolution-tól vannak palettáim. Nagyon meg vagyok elégedve velük, és az esetek 98 százalékában ezeket használom sminkeléskor. :)


Szempillaspirálból nagyon sokfélét próbáltam már, igazából nem nagyon tudok melléfogni, mert szerencsés módon jó szempillákkal vagyok felszerelve, de az aktuális kedvenceim az Essence spirálok:




Mindkettő nagyon használható számomra, a kül-és belbeccsel is meg vagyok elégedve!

Pirosítókból mostanság szinte csak az e.l.f. kontúros-pirosítós dolgait veszem a kezembe, mert nagyon jók a színek és jól pigmentált, tartós, és szépen felvihető termékekről van szó. (Ezt is a webshopokban tudjátok elérni)




Nagyjából szerintem el is fogytak az aktuális kedvencek.

Ismeritek valamelyiket? Szeretitek őket?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése