2012. október 8., hétfő

cukorka smink

Sziasztok!

A mai sminket egy cukorka-asztal/bolt ihlette, és a mostani kedvenc szájfényem, amire ha ránézek, mindig cukorkák és édességek jutnak az eszembe.






A számra a MAC szájfényem került, és a szám közepére pici csillámos fényt is tettem


A szememet árnyalás után kihúztam, és spiráloztam


Ezt az Essence palettát 300 Ft-ért vettem, a Rossmann akciós pultjában.


A sötétbarnát használtam a külső kontűrhoz


Ez a halvány rózsaszín került a belső szemzugba


Ez az erősebb rózsaszín van a barna kontúr alatt


Ez a barackosabb szín (sokkal világosabb élőben) került a mozgó szemhéjamra


Flormar pirosító. Imádom! Nagyon illik a kinézethez



Nektek hogy tetszik? 

Szeretitek a kicsit romantikusabb sminkeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése