2012. október 3., szerda

szülinapi ajándékok

Sziasztok!

Ígértem, hogy megmutatom a kedvenc sminkeimet, amiket szülinapomra kaptam.
A párizsi Sephorából érkeztek hozzám, nagyon megleptek vele, és nagy-nagy örömet okoztak nekem ezzel a meglepetéssel.

ÓÓÓ, az egyik kedvencem ez a gyönyörű mini paletta. A színei nagyon illenek hozzám, amikor megláttam majdnem elsírtam magam örömömben.
Nem tudom hol is kezdjem, annyira szeretem. A színek gyönyörűek, nagyon jól harmonizálnak, és bár a kiszedéskor kicsit porolódik a termék, szemre felkerülve nem potyog. Oda kerül, ahova kell. Gyönyörűen eldolgozható, rögtön! Már úgy lehet felrakni, hogy nem is kell szenvedni az eldolgozással, igazából semennyit! Füstös megjelenést kölcsönöz, és tökéletes sminket. Tartós, elegáns, nem hivalkodó, de mégis feltűnő. Imádom! 5/6!!! :) Mindenkinek ajánlom! Érdemes gyűjteni rá.



Üveg körömreszelő: Nagyon jó találmány, sokkal jobb, mint a hagyományos. Ha be tudtok rá ruházni, tényleg ajánlom, mert könnyebb és gyorsabb vele a munka :)



Körömlakk: Sephora, igazából még nem volt alkalmam tesztelni, a színe nekem nagyon tetszik. (megy a szemfestékhez)



És a másik nagy-nagy kedvenc: MAC cremesheen glass. Csodás, korallos színben. Nagyon szeretem, ebből a fajtából már ez a második tubus, nekem maximálisan bevált. Nagyon szépen mutat, gyönyörű fényt kölcsönöz a szájnak, nagyon tartós, szépen kopik, és jól hidratál. Megéri befektetni. 5/6. Ez is...





Ismeritek ezeket a termékeket? használtátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése