2012. november 29., csütörtök

H&M sminkek

Sziasztok lánykák!

Megmutatom nektek, hogy milyen sminkeket szereztem be mostanság a H&M-ben.
Sokszor felmerült már, hogy a H&M-es sminkeket érdemes-e megvenni, mert mindig megijedtek a minősége miatt.
Nekem már elég sok kozmetikumom összegyűlt a cégtől, és az összessel nagyon elégedett vagyok (lekopogom).

Mutatom én miket próbáltam eddig:

A mini tubusos testvaja nekem nagyon bevált, nagyon jól hidratálja a bőrt és az illata is kellemes.



A körömlakkok közül a nude és az arany csillámos nagyon jó minőségű,(4-5 napot bírnak) viszont a barna egy napig sem bírja. Ciki.


Ezt a palettát kb 3 hete vettem, és ez egyik legjobb minőségű sminkem. Nem néztem volna ki belőle. Mindenkinek ajánlom, szép is, jó is. Nagyon intenzívek és tartósak a színek, jól el lehet őket dolgozni, teli találat!



A szájfénybe azonnal beleszerettem, kellemes illat, szép szín, ezt is ajánlom. Van más fajta szájfényem is a H&M-től, azok is nagyon jól teljesítettek.
(ezt is 3 hete vettem a palettával)



Szóval, eddig vagy nagyon nagy szerencsém volt ezekkel, vagy a cég tényleg nagyon jó sminkeket készít.

Nektek mi a tapasztalatotok ezzel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése