2013. augusztus 15., csütörtök

Heti képek

Sziasztok!

Jöjjenek a képek, íme:

Jó lenne, hogyha nem kellene aggódni...


:) bringa, nyár, fesztivál, szabadság? (:


Én nagyon szeretem a hagyományos Converse cipőket, kényelmes és megbízható.
És szerintem jól néz ki. 


Omnomnom ^^


AHA. Bárcsak kategória.


Mostanában nagyon szeretem, ha teljesen egyenes a hajam.


Egy nagyon-nagyon kedves barátnőmmel mindig ezt csináltuk régebben. De jó is volt.
Azt hiszem kinőttünk belőle. :/ 
<3



hogy telik a hét srácok? 
Mit terveztek a hosszú hétvégére?



2 megjegyzés:

  1. De jó képek. :-) Tényleg jó lenne, ha nem kellene aggódni semmiért... A hétvégére a Balatonra megyek, de T. nélkül, mert neki dolgoznia kell :-( Viszont ott lesz a család nagy része :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, azért az szuper lehetett! Én is elhúztam, nem is kellett aggódnom pár napig semmiért... :)

      Törlés