2013. augusztus 2., péntek

Júliusi kedvencek

Sziasztok!

Elrohant a Július is, és nagyon is gyorsan! Most is voltak nagy kedvenceim, meg is mutatom őket!

Nagyon szerettem ezt az illatot, mert friss volt és igazán nyári, de én még mintha hűsítő hatást is felfedeztem volna... 


Nagyon jó barátom volt a kánikulában az Avon gránátalmás testpermete, mert a hűsítés mellett hosszan tartó finom illatom is volt tőle, amit mindenki megdicsért.
Ajánlom mindenkinek! Igazi fegyver a melegben.


Igen, kedvenc lett, bár még csak 10 napja használom, de nagyon szép fényt ad az arcomnak, nem tolakodó, nagyon elegáns és tartós. 
Szerelem első látásra. Nem is gondolkoztam rajta, csak megvettem. Ez nálam nagyon ritka.
Nem bántam meg.


Nagyon sajnálom, hogy limitált kiadás volt a NYC Love Match árnyalata, már csak félig van az üvegben a lakkocska, és a lábkörmömre ez bizony tökéletes!


Ez sajnos nincsen meg, de az az illat! Azóta ezzel álmodom. Lehet, hogy szülinapomra valahogy beügyeskedem magamnak.


Nagyon szeretem a romantikus könyveket, ennek már a címéből is tudjuk a végét, de kit érdekel?
Nagyon jó a stílusa, olvastatja magát, egyszóval tökéletes vízparti olvasmány.



És a kedvenc zenék. A videókat nem nagyon preferálom ebben a két esetben, de hallgatni nagyon szeretem őket. Egyébként rászoktam a Petőfi rádióra, jó hatással van a fülemre. :D






Hogy vagytok lányok?
Ismeritek/szeretitek valamelyik terméket, zenét?



2 megjegyzés:

  1. Csak a testpermetet ismerem, és nagyon szeretem is, próbáld ki a Fruttini mentás-lime-osat is, az még hűsít is, vagy az Avon lábra való zöld teás-mentását. :-) A parfümöt pedig megszagolom majd, nagyon biztatóan néz ki az üvege :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Fruttini lime-osat már kiszúrtam a videódban! Szimpatikus! Mindenképpen illatold meg azt a parfümöt, egy csoda!

      Törlés