2014. február 9., vasárnap

MUA paletta

Sziasztok!

Ígértem, hogy írok tesztet és véleményt a MUA Undressed palettáról, és íme, itt is van.

Tehát a csomagolásról egy pár szót: Teljesen egyszerű, műanyag csomagolás, pattintós-felhajtós fedéllel. A tető átlátszó, így meg tudjuk lesni a színeket akkor is, amikor a paletta nincsen kinyitva. Korrekt, de semmi különös.


12 gyönyörű szín érkezik a palettában, amikről ugye tudjuk, hogy a Naked paletta koppintásai.
Na ezért is szerettem volna ezt beszerezni, mert elérhető áron a miénk lehet az az álom paletta.
Sajnos nekem nincsen meg az eredeti Naked változat, majd szerintem a hármasra már beadom a derekam..
De most maradjunk ennél a palettánál: teljesen természetes és egészen különleges színeket is tartalmaz, kettő matt és 10 selyemfényű árnyalattal.


A bal oldal


A jobb oldal


És íme a színek: a felső sor balról jobbra, a harmadik szín annyira megegyezik a bőröm színével, hogy szinte a képen láthatatlan.



és az alsó sor, lentről felfelé a világosabbaktól a sötétekig.




Az a tapasztalatom, hogy gyönyörű, nagyon jól kihasználható színeket kapunk, és rengeteg sminket el tudunk készíteni vele, a pigmentáltsága mellbevágóan fantasztikus, el sem hiszem, h ennyire erősek a színei, viszont sajnos tartósságban elég gyengusz szegény.
Én ezt a Maybelline Color Tattoo alappal meg is oldom, így a smink szép is és tartós is lesz.
Imádom a palettát, azóta minden nap ezt használom, mióta a barátnőm Londonból elhozta nekem ajándékba.
Ha külföldön jártok és meglátjátok, mindenképpen csapjatok le rá!
Szeretni fogjátok, jó kis alapdarab.

Jönnek a sminkek is vele!

Ti ismeritek? Szeretitek?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól pigmentált *-* szép paletta. Én is a héten akarok írni róla, már be van fotózva, de az egy másik paletta: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, akkor majd sokszor meglesem a blogod, remélem lesz rá időm, most már végre. A január kicsit stresszes volt... :)

      Törlés