2014. február 16., vasárnap

Kedvencek

Sziasztok!

Jól van, igen köszi én is ismerem a naptárat, tudom, hogy két hete február van és a januári kedvencek aktualitása kissé lejárt, de ez van. :D Most került rá sor. Imádok nektek bejegyzéseket írni, mert ez engem is örömmel tölt el, remélem az olvasóimat is. De megmondom őszintén, hogy mióta a januári őrületet lezártam, a hétköznapok szorgos munkával a hétvégék pedig szórakozással vagy családi banzájjal telnek, szóval sok időm nincsen a gép előtt sajnos. És megmondom őszintén, hogy inkább élőben találkozok a barátokkal, mint a gép előtt ülök, ezért sincs mostanában olyan sok bejegyzés. De megpróbálok ezen változtatni, csak tudjátok, mikor az ember hazaérkezik este a munkából, lehet, hogy inkább a kezébe vesz egy jó könyvet, mintsem a gépen kezd el pötyögni, de ígérem azért egy héten egyszer megpróbálok jelentkezni...
Na elég a magyarázkodásból. A múlt hónapban is összegyűltek a kedvencek, meg is mutatom őket, és remélem bejegyzések is születnek belőlük szép számmal! :)


A képen látható összes termék nagyon elnyerte a tetszésemet, a palettáról már meséltem nektek itt, de a szájra való termékek még várnak a bejegyzésükre :) 


Ez a Garnier krém a kedvenc krémem lett a Clinique után, nagyon könnyed, hamar beszívódik, nem zsírosodik a bőr tőle és az illata is nagyon kellemes.


Életem első OPI lakkját is beszereztem, és szavak nem nagyon vannak rá, egy csoda! :D
Bejegyzés jön! 


Még a leárazáskor vettem egy ilyen gyömbéres csomagot, erre sincsenek kifejezések, nagyon szuper! 


Óóóó! I <3 my Mom


Jajj jajj! Én sem tudok úszni, hogy is kell???? 


Ezt az albumot mindenkinek kötelezővé teszem, mert az énekes hangja szó szerint megbabonáz majd! 
Szuperek a számok! 


Ez is nagy kedvenc lett, nem tudom mi van velem, ezek a fiúk levesznek a lábamról! 




Szerettek valamit? Ismeritek valamelyik terméket?


3 megjegyzés:

  1. Az úszóson jót nevettem: D juj az OPI lakkra nagyon kíváncsi vagyok *-*

    VálaszTörlés
  2. Az úszós és a cicás kép a kedvencem <3

    VálaszTörlés
  3. Jajj de cukik vagytok lányok ^^ (jön az opi bejegyzés)

    VálaszTörlés