2014. január 24., péntek

Londoni ajándékok

Sziasztok!

Az év legelején hazalátogatott az én legkedvesebb barátosném, aki egy pár hónapja Londonban él, és hozott nekem eszméletlenül szuper ajándékokat.
Meg is mutatom nektek a sminkes részét, mert kaptam egy pólót is, de az olyan szuperül egyedi és annyira eltalált, hogy külön bejegyzést szánok neki :)
Ezúton is szeretném megköszönni J!!! Imádom őket!!! <3


Tehát ők lennének a sminkes ajándékok. Egy MUA paletta és három Revlon ajakra való termék. Majd jönnek a bejegyzések-tesztek-sminkek velük :)

Imádom őket!!!

Ti ismeritek valamelyiket?

4 megjegyzés:

  1. Oh MUA *-* készítesz róla színmintát? Nekem is van, be is van már fotózva, nagyon jó kis paletták: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, lesz színminta is, meg smink is, de csak a jövő hét végén. :) Na, a Tiedre is kíváncsi vagyok! ;)

      Törlés
  2. Ó, hát nagyon tudja a barátnőd, hogy mivel lehet meglepni egy sminkimádó lányt! Szuper termékek, alig váorm a színmintákat, na meg a sminkeket is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony ám! Nagyon ismer, főleg, ha majd meglátod a pólót, elámulsz, én is majdnem elájultam gyönyörömben! ;-)
      Jönnek a színminták jövő hét végén. (Csak legyen fényes az idő, hogy természetes fényben is megmutathassam) :-)

      Törlés