2012. január 27., péntek

természetes hatás

Sziasztok!

Ma egy egészen természetes sminket készítettem magamnak, de sajnos a fotók csapnivalóan rosszul sikerültek!
Borzalmasak. Nem látszik a pirosítás, zombi fehér a bőröm, és karikás a szemem, ami élőben nem volt ennyire drasztikus. Nincs egy sötét tónusú bőröm, de azért ez túlzás...
Nem tudom mi lehet a hiba, pedig próbáltam természetes fénynél fotózni, de nem jött be. Majd próbálkozok.

Minden esetre a lényeg az, hogy azért a tűrhetőbben készült fotókat felteszem, hátha tudtok ihletet meríteni belőle.

1, bekentem az arcom arcfénnyel és picit púderoztam.
2, belső szemzugba fehér ceruzát raktam, és picit elhalványítottam az ujjaimmal
3, a mozgó szemhéj egészére egy barack színt raktam
4, a külső háromszögbe egy nagyon csillogós mély bronzos, aranyos színt vittem fel
5, a szemöldököm alá, a szemöldök csontomra  egy világos színt raktam
6, összedolgoztam a színeket
7, begöndörítettem és kifestettem a pillákat
8, pirosítás
9, szájfény/rúzs







ahh, remélem a rossz képek ellenére azért tudtam segíteni, ez egy igazán jó smink munkába, iskolába, vagy akkor, ha nagyon siet az ember... :)

szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése