2011. november 15., kedd

Pink rúzs

Sziasztok!

Képzeljétek, nagyon merész voltam, és vettem magamnak egy nagyon erős pink rúzst. Láttam más bloggerinákon, hogy mennyire jól áll nekik, és úgy gondoltam, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom.
Bevallom, a választásom azért esett a New York Color-ra, mert ez volt a legolcsóbb, és számomra jelen pillanatban ez is fontos. De már volt rajtam, és fantasztikus!!!
Mindenkinek ajánlom, mert nem kenődik, gyönyörű a színe, és szerintem tartós is.
Akkor jöjjenek a képek:



A rúzs pontos neve: 405 Blue Rose




A rúzs egyetlen hátránya talán a csomagolás. Mivel a rúzs majdnem teljes hossza kint marad, és a kupakot így kell rátenni, így picit megfontoltan kell visszahelyezni a tetejét, hogy a rúzs maga ne sérüljön. De azt gondolom, hogy az ár függvényében ez megbocsátható, és ez legyen a legnagyobb problémánk!

Kellemes színkavalkádot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése