2011. november 13., vasárnap

Haul

Annyira izgatott vagyok!

Jártam tegnap a belvárosban, és vettem egy pólót. A márkája a kedvenc márkám: Famous.
Már van 2 pólóm tőlük, nagyon jól bizonyítottak, de az egyik olyan 7 a másik pedig úgy 5 év körüliek, nos semmi nem bírja örökké :)

Vettünk egy férfi sapkát, és az eladó nem tudott vissza adni 100ft-ot, így adott "ajándékba" (a 100ft helyett) 2 db díszzacskót (nagyon tetszenek!). Majd eljövetelkor megkérdezem, hogy mennyibe kerülnek a női pólók. Majd meglepődtem, mert a márka nívósságához képest nagyon jutányosak voltak az árak:
1db: 5000.-
2db: 9000.-
3db: 12.000.-

Ez egy amerikai márka és a ruhaneműk ott is készülnek. Nagyon jól bírják, a színe nem fakul, a nyomása nem kopik. Egyszerűen imádom! Szóval megleptem magamat egy pólóval. Így most újabb 3-4 évig nem kell vennem ilyen darabot :P

Íme a póló:


és a 3 zacskó (ja, mert én is kaptam egyet a vásárlásom mellé)


és itt lehet szemezgetni, ha valakinek megtetszik:

Jó szemezgetést! 

1 megjegyzés: