2011. december 17., szombat

teszt

Sziasztok!

Tudjátok, írtam, hogy tesztelni fogok pár mintát és új sminket, amikhez hozzá jutottam. Egy pár tesztelés már meg is történt, erről fogok beszámolni.

Az első amit teszteltem, az a Clinique alapozó minta volt:


A termék: varázslatos, de nem igazán voltak kétségeim felőle :D
A Clinique az egy igazi márka, ráadásul több is, mint smink.
A bőröm egyszerűen mintha átalakult volna tőle. Nagyon kevés termékre volt szükségem, és gyönyörű volt a fedés. Tökéletes. A bőröm még hidratálta is szerintem, ami plusz pont neki. Tényleg igazán ajánlom mindenkinek, aki alapozó problémákkal küzd!
Jó a fedése, természetes a hatás, 10/10!
Bár az ára is borsos, de van, hogy megéri egy jóra költeni, mint sok olcsóbb, de gyengébb minőségű termékre.


A másik az Oriflame alapozó volt, amit teszteltem:


Ezzel már nem voltam annyira megelégedve.
Az én bőröm szerencsére nem annyira problémás,bár a tág pólusok elfedésére kell az alapozó.
Nekem megteszi... de nem olyan csodás a fedése, mint az előbb bemutatott alapozónak.
A színe nekem pont jó volt, mert fehér a bőröm.
De, akinek picit problémásabb a bőre, nem ajánlom, mert a fedése nem jó, és ha az elején még jó is, nap végére, mintha le sem alapoztam volna magam...
Szóval tőlem 10/5-öt kap, de a problémás bőrűektől szerintem 10/3 lenne a pontszám.

Bár ez egy szubjektív egyéni vélemény, és mindenkinek egyéni bőre van, szóval lehet, hogy nektek pont más lesz a véleményetek róla.

Köszönöm, hogy elolvastátok, szép délutánt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése