2013. január 28., hétfő

Katie rúzs

Sziasztok lányok!

Vége van szenvedéseimnek (végre valahára... jó sokáig tartott) szóval vége a vizsgáknak.
Így kicsit több és kevesebb időm lesz a blogra. Remélem többet tudok majd foglalkozni vele és hosszabb, tartalmasabb bejegyzéseket tudok Nektek írni. De most nyílik alkalom mindenkivel találkozni, és kicsit kikapcsolni is.
De aztán újra beindul a nagy suliözön, szóval most kell kihasználni ezt a két hetet. :)

Ma még egy elég laza bejegyzés jön:

Vettem a közelmúltban egy Kate Moss Rimmel rúzst. Egyszerűen imádom! Nem tudom, hogy eddig mért nem figyeltem fel a Rimmel rúzsokra, pedig szuperek! A színek szépek, nagy a választék és az 1200ft-os ár is baráti, szerintem.

Íme kis aranyos:






Nagyon szép a tubus, egyszerű, letisztult, elegáns. 

A szín elég uncsi, de én ezeket szeretem. Lazac, fáradt rózsaszín...
Nem tudom, szeretem, ha látszik a rúzs a számon, de azt nem ha annyira feltűnő, hogy csak a számat tudja bámulni a villamoson a jónép :D

Szóval nekem ez pont megfelelő választásnak bizonyult. Ez a 08-as számot viseli.
Ha felkenem nagyon szépen elterül, jó az állaga, krémes, de nem ragacsos, és nem ül bele a szám ráncaiba sem.. Elég sokáig bírja, és szépen kopik, nem idétlenül.. :) 
Szóval meg vagyok vele elégedve, biztos, hogy körülnézek még a Rimmel háza táján...

Ti ismeritek/szeretitek ezeket a rúzsokat?



2 megjegyzés:

  1. Még nem volt lyen rúzsom, de ha ennyire jó, ki kell próbálnom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen! Én is meglepődtem, hogy milyen szuper! :)

      Törlés