2013. január 13., vasárnap

Clinique 3 lépéses arctisztítás

Sziasztok lányok!


Nagyon nagy öröm ért engem szombaton. Mászkáltam a Kökiben a Müllerben és megláttam a csodát, amire  nagyjából 3 éve vágyom.
Ez bizony a Clinique 3 lépéses arctisztítója. Mini kiszerelés (30 ml) összecsomagolva egy neszeszerben, 2500 ft -ba került. Mivel a nagy kiszerelés a csillagászati árakat is felülmúlja, ezért gondoltam, hogy mielőtt ráköltöm a vagyonom 97%-át előbb ki kéne próbálni, hogy tényleg annyira fantasztikus-e ahogyan azt mindenki mondja. Most erre alkalmam nyílik, holnap kezdem a tesztelést.

A kis csomag a 3 darab termékkel és egy használati útmutatóval került hozzám, ami elmondja, hogy egy nap kétszer kell használni a lemosó családot (értelem szerűen reggel és este). Én a kevert bőrtípusra valót választottam, volt még ezen kívül kettő: a normál-száraz bőrre és a nagyon zsíros bőrre való. Nagyon izgatott vagyok, remélem beválik, mert mostanában elégedetlenkedik az arcbőröm. Kicsit fakó, állandó jelleggel hámlik (bármit is csinálok vele), szóval nagyon jókor jött a csodaszer. Izgatott vagyok, a teszt majd jön. Szurkoljatok.








Ti próbáltátok már ezeket a termékeket?
Bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése