2014. március 27., csütörtök

Lánysarok

Sziasztok lányok!

Kicsit betemetett a munka az elmúlt időszakban, tegnap már 9-kor aludtam!!! :D igen, néni vagyok . :D
De most egy gyors bejegyzést hozok Nektek az elkészült lánysarkomról.
Említettem már, hogy az egyik csücsök felszabadult a szobámban, és vettem is pár szuper dolgot, hála a H&M Home-nak sikerült nagyon csajosra és modernre berendezni, és imádom!
Valamint vettem még egy iPod dokkolót is, hogy a szobámban kedvemre hallgathassak zenét. Nagyon nagy szerencsém volt, mert most akciós áron jutottam hozzá, 5000-el olcsóbban. Jupííí!

És íme a kész, berendezett sarok:

Nappali megvilágítás, természetes fény.
Áttört mécsestartó: IKEA
Gyertyatartó: H&M Home
Ezüst tégely: H&M Home
iPod dokkoló: Media Markt


És íme esti hangulatvilágítással


Hogy tetszik?
Hogy vagytok? 
Hétvégi tervek?




6 megjegyzés:

  1. Nagyon csajos, alig várom hogy végre élőben is láthassam :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Már csak egyet kell aludni :P ^^ én is várom!

    VálaszTörlés
  3. *-* nálam káosz van: D milyen könyvek azok?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd eljön az ideje, és rendet raksz! ;)
      A csokoládéimádók klubja- és diétája, valamint: Csokoládécipők és esküvői harangok. :D Lánykönyvek. Tipikus. :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, esti fényben még hangulatosabb :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) de most megint újítottam rajta, majd jön a bejegyzés, csak még nem teljes a sarok, így még várni kell vele...

      Törlés