2014. július 17., csütörtök

Illatfelhő

Sziasztok szépségek!

Az az igazság, hogy elhasználtam a két limitált kiadású Balea tusfürdőmet, és most egy kis beszámolót írnék róluk.





Tehát a külső kettő a két tusfürdő. A középső pedig a testpermet.
A permetet még nem használtam agyon, de teljesen jónak tűnik, jó az illata, hűsít, az illat eléggé megmarad, de az Avon testpermeteket nem fogja megelőzni... :)
A két tusfürdő a csillaggyümölcsös (szerintem ananászos) és a görögdinnyés nagyon fincsik voltak. Tényleg igazi nyári illatok, frissek, üdék.
A csillaggyümölcsös gél sárga, és elég édes illata volt, nekem ez végzett a második helyen, a dinnyés isteni illatú, igazi gyümölcsaroma, semmi mű pacsuli. Nekem ő a nyerő!
Én még láttam őket a héten a Westendben a Dm-ben, tehát még beszerezhetőek.
Én ajánlom mindkettőt! (főleg a dinnyéset)

Ismeritek? Használtátok esetleg őket? Melyik a kedvenc tusfürdő illatotok?

4 megjegyzés:

  1. Mindkét tusit most vettem meg, és habár még csak tubusból szimatoltam, de imádtam az illatukat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon fogod őket szeretni, én direkt a nyári időszakra időzítettem az elhasználásukat :)

      Törlés
  2. Én a dinnyéset nyertem Szilvi játékán és nagyon szerettem, a csillag gyümis kézmosóként végezte végül. Van belőle Niveás annak nincs mű illata, a permetet nem próbáltam, de ha nem lenne itthon három vennék egyet, na majd jövőre: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a dinnyés volt a kedvencem. Permetből pedig maradok az Avonosnál. Jó ez is, de azok...! :P :)

      Törlés