2013. október 10., csütörtök

Heti képek

Sziasztok!

Hétvégén sok dologgal készülök, remélem lesz időm fotózni, de most jöhetnek a képek!

Tudom, tök ciki, hogy felnőttként én ilyeneket szeretek, de az egész estés film nekem nagyon tetszett.
Főleg az a jelenet, mikor Miley papa elegánsan eltöri az utolsó tányért is... :D


Úúúgy szeretek frissen elkészített hajjal rohangálni.
Talán még értelmetlenül dobálom is. (Mentségemre: csak aznap) 


Bár eper nincs itthon, de hétvégén tuti készítek valami jó kis turmixot


Pont most szabadítottam fel egy (újabb) fiókot a sminkeimnek.
Jó érzés, hogy rendben láthatom a kis kincseket!


Egy emlék-doboz mindig kell! Vagy kidobod rögtön, vagy soha többé, nálam ez a mottó.


Film-film-film. Szerelmessírós. Vagy Sírvaröhögős.


Nagyon várom, hogy az új illatot magamra permetezzem, de ahhoz különleges alkalom kell
Majd beszámolok róla ;)



Hogy telik a hét?
Nekem gyorsan!

6 megjegyzés:

  1. Én így vagyok a HSM-mel :D Ciki nézni, de én vállalom, mind a 3 részt láttam már vagy 40szer, plusz a Ashley Tisdale külön filmjét, és nem tudom megunni :D Emlékdoboz? Ilyenről még nem hallottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat is láttam :D de azért függő nem lettem tőlük. Bár bevallom, tetszettek.
      Igen, emlékdoboz: belerakom a fesztivál karszalagokat, koncert jegyeket, esetleg kedves /kézzel írott/ üzeneteket. Nagyi koromban dicsekedhetek velük az unokáknak :D

      Törlés
  2. Hétvégén a smink- és testápolási kollekcióm rendezgetése is kilátásban van, már alig várom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elhiszem, én is nagyon örültem, hogy rendezett lett a smink-szekció. Kitartást hozzá! :)

      Törlés
  3. Miley Cyrus haja!!! Amikor még hosszú volt... :)

    VálaszTörlés