2013. szeptember 4., szerda

Essie

Sziasztok!

Az új szerelmemet szeretném megmutatni nektek, aki nem más, mint az Essie lakk.
Berlinben volt szerencsém hozzájutni ehhez a kis édeshez. Tudom, meg lehet rendelni, és ezzel semmi gondom nincsen, de amikor külföldön járok, akkor olyan termékeket vagy márkákat szeretek vásárolni, amiket itthon nem lehet kapni. És ez bizony SAJNOS ilyen. :( És így a vásárlás izgalmat és várakozást okoz. (Ok a rendelés is, de az akkor sem olyan).

Tudtam, hogy szeretnék magamnak Essie lakkot, mert már a képeken is ezek a színek és üvegcsék tetszettek a legjobban. Persze a China Glaze és az OPI sem hagy hidegen, de ez volt mindig is az a márka, ami igazán megdobogtatta a szívemet, pedig még csak élőben sem láttam.

Nos, most hozzá jutottam ehhez a kis édes-fényeshez, méghozzá a Lapiz of Luxury árnyalatban.


Ez egy hihetetlenül csodás pasztell középkék árnyalat. Szerintem őszre ideális szín lesz, bár azt hiszem, én ezen túl csak ezt fogom használni. Örökké. :D


A körömlakk egy rétegben nagyon furán hat, kell a két réteg, de az valami csoda. A második réteg felhúzása után a lakk tökéletesen terül, nagyon szép és egyenletes lesz a felülete.
Az ecset pont megfelelő, kicsit szélesebb, nekem ez a pontosan tökéletes, és kényelmes.
ÉS hogy meddig bírja? Öt napja van a körmeimen, és még nem pattogzott le, bár a körmeim végéről már kezd lekopni egyenletesen egy vékonyka csík formájában. Én már át fogom festeni, de még nem gusztustalan. Tehát akkor én 5 napot mondok rá. :D +/- 1 nap. :)



Nagyon nagyon megszerettem ezt a kis kincset és nagyon szeretnék még belőle egy ... jó, az összeset! :D
Mért nincs ez nálunk?? (az örök kérdésem)



Ti ismeritek az Essie lakkokat?
Mi a véleményetek róla?
Melyik a kedvenc árnyalatotok?


4 megjegyzés:

  1. Csodaszép *.* nálam még kívánság listás egy Essie lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos egyszer a tiéd lesz :) Igazán megéri rá várni!

      Törlés
  2. Tényleg gyönyörű. Essie-m még soha nem volt, pedig nagyon sok szép színük van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és ez a minőség! Én teljesen oda vagyok érte! :)

      Törlés