2013. szeptember 1., vasárnap

Augusztusi kedvencek

Sziasztok lányok!

Eljött a szeptember, nem is mondok semmit. Pont ma éreztem meg az ősz fuvallatát. Kinéztem az ablakon és látom ám, hogy sárgulnak a levelek. Kissé drámai, de tényleg így volt! Nagyon elszomorodtam. Utálom ezt!
No, de szép volt az augusztus, és voltak kedvenceim is. Jöjjenek hát azok:

Nagyon szerettem ezt a Balea tusfürdőt, édeskés-gyümölcsös illata volt, én nagyon szerettem, mert kicsit kislánynak érezhettem magamat újra, aki süti illatban fürdik. Szó szerint.
Szép rózsaszín színe volt, tehát tiszta hercegkisasszony.


Nagyon bevált nekem az E.L.F.  pirosító-bronzosító duója. A bronzosító kiválóan alkalmas a kontúrozásra és a pirosító színe is tökéletes. Visszafogottan és erősebben is lehet használni, és nagyon tartósak. A bronzosító nagyon enyhén fénylik, a pirosítóban pedig nagyon apró arany csillámok vannak, imádom.


Mostanában nem szeretem csak úgy hagyni a hajamat, kicsit esetlen úgy. Ezért vagy vasalom/ göndörítem hajvasalóval vagy pedig jöhet ez a fegyver: a Got2B tengeri sós oldata. Nagyon szép, lágy hullámokat eredményez, jól lehet kezelni, tényleg hableányos az eredmény.


A mostani adag olvasmányom a Pretty Little Liars volt. Tetszett, eléggé tinis (már megint, tudom). A sorozatot nem nézem, nem is tervezem, annyira azért nem ragadott meg. 
Pedig van, amit a könyv miatt kezdtem el nézni, ilyen volt a Vámpírnaplók is.
De ajánlom, izgis a történet, és olvasmányos a könyv.


A kedvenceim közé furakodott az Ulpius ház kiadó is, mindig találok szuper akciókat, olcsó, de jó könyveket. Nézzetek be, ha tudtok, mert már 300ft-tól vehettek magatoknak olvasnivalót. 


Természetesen a kedvenc filmem a Gru2 lett. 
Szerintem nem kell magyarázni, meg kell nézni. Sokszor.


Kiruccantam Berlinbe, jó kis móka volt, szeretnétek bejegyzést az utazásról?


A nyár legjobb és legnépszerűbb videója Avicii zenéje volt.
Énekeljétek jó hangosan! :P


És a személyes kedvencem a Fall Out Boy




Augusztusi nem szeretem:
Bizony, most ez is bekerül ide, a nem szeretem.

Az első nem szeretem az Isana tusfürdője lett. Sajnos nem jött be, nagyon híg, gyorsan elfogyott és borotváláshoz sem volt alkalmas. 
Az illata isteni volt, de sajnos ez az egyetlen, ami tetszett benne.



És bár szeptemberben van a születésnapom, de az ősz azt jelenti, hogy vége a nyári ruciknak és kinti buliknak lassacskán.
Jön a szörnyű idő és a szürke tél. Hogy én ezt mennyire utálom!




Hogy dolgozzátok föl a nyár végét? 
MI jó történt veletek augusztusban?
:)


2 megjegyzés:

  1. Én is utálom, hogy megint közeleg a tél... Én inkább egész évben izzadnék, mint hogy negyven réteget kelljen felvennem... A berlini útról kérek szépen beszámolót!!!

    Ja, és ha híg a tusfürdő, de isteni az illata, én habfürdőnek szoktam elhasználni :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is pont így vagyok a nyárral. Nekem még mindig jobb a 40 fok, mint a mínusz 2.
    Rendben, lesz beszámoló.
    És az ötlet jó a habfürdővel, csak nálam nem kivitelezhető, mert soha nem szoktam fürdeni, csak tusolni. :P

    VálaszTörlés