2013. november 23., szombat

Díjat kaptam!

Sziasztok!

Képzeljétek az a megtiszteltetés ért engem, hogy díjat kaptam! Ez nagyon nagyon meghatott, és nem is találtam a szavakat, de iszonyatos nagy hálával köszönöm ezt meg Azrailnak, aki hű olvasóm, és remélem egyszer (élőben is) jó barátnőm lesz.

Nos, amit tennem kell:

1, Helyezd el a díjat a blogon
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról






Nos, akkor jöhetnek az én jelöltjeim!



Szóval lányok! Imádlak titeket!


És magamról? Hmmm...

1, Mindig ügyelek arra, hogy jobb lábbal keljek ki az ágyból. :D tudom butaság. És az a furcsa, hogy egyáltalán nem vagyok babonás, de ezt minden alkalommal betartom. Már ösztönös, figyelnem sem kell rá. Ez van, bolond vagyok :D.
2, Nagyon szeretem az állatokat. Van egy hullámos papagájom, Cukor a neve és tényleg nagyon cuki! Szeretnék egyszer kutyát is, a kedvencem a törpe agár. Olyan kis kecsesek.
3, Imádok olvasni, nagy könyvtárba-járó vagyok, csak úgy falom a könyveket. Az fura, hogy egy csomó olyan saját könyvem van, amit akciósan bespájzoltam, de még ki sem nyitottam, hiszen az a sajátom, és annak nincsen határideje. Azok szépen várják a sorukat a polcon.
4, Rajongok a filmekért. Imádok filmet nézni, régit-újat-hosszút-rövidet. Lenyűgöz ez a műfaj. Bár régen jártam moziban, de most majd jön a Hobbit, azt tuti ott nézem meg. 
5, Utálom a halat és minden tengeri kütyüt. És tudom magamról, hogy ez nagyon rossz dolog, mert a szívműködésének nagyon jó barátja a hal, talán egyszer valaha majd megbarátkozunk mi ketten.
6, Nagyon szeretem a vámpíros sztorikat. Minden az Alkonyattal kezdődött, de azóta rengeteg könyvet olvastam a tárgykörben, és tényleg nagyon szeretem őket, most éppen a True Blood sorozatot gyűjtöm össze magamnak könyvben. (a tv-s sorozatot nem nézem).
7, Nagyon szeretek zenét hallgatni, szinte a fél életem ezzel telik. Utazás közben, elalváshoz, olvasáshoz, takarításhoz, főzéshez, mosáshoz, teregetéshez... és még sorolhatnám. Jöhet minden, de az aktuális kedvenc albumom: Fall Out Boy - Save Rock and Roll.


Remélem tetszett ez a pár információ-morzsa lányok :) Hajrá mindenkinek! Kapjatok sok díjat és elismerést!



10 megjegyzés:

  1. Elég sok közös van bennünk :D
    Ám nagyon szépen köszönöm a fent említett sorokat :) 7-én blogger tali :) Jössz?
    Én tudom, hogy nagyon jó barátnők leszünk :) Akár most is számíthatsz rám bármiben, írj nyugodtan, amiben tudok segítek ^^
    A vámpír sztorikat én is imádom, többet is írtam fiatalabb koromban, egy két kötetes regényt is elkezdtem, de ez hosszú sztori mi lett vele :D
    Igaz én az Interjú a vámpírral miatt borultam bele, meg a Darren Shan vámpír kötetei adták meg a végső lökést :)
    A papagájról egy fotó? :) Köszönöm a díjat, nagyon örülök neki ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj de jó! Persze, hogy megyek! Ki nem hagynám! Örülök, hogy végre személyesen is... biztos voltam benne, hogy jó sok a közös bennünk. Holnap csinálok róla sztárfotókat, és akkor ő is igazi sztár lesz itt a blogon :D a kis Cukor... :D
      Imádom a kis vámpírokat! Wow, ilyen komoly írói vénád van? Szuper!

      Törlés
    2. http://azrail5.blogspot.hu/2013/11/blogger-olvaso-talalkozo-felhivas.html
      Itt vannak a részletek a találkozóval kapcsolatban, van egy link ahova feliratkozhatsz, ha még esetleg nem tetted meg :) Mindenesetre mi nagyon várunk Téged!
      Régebben sokat írtam novellát, regényt, verset, montázsokat, ma már nagyon nagyon ritkán írok, pár évvel ezelőtt egy kisebb válság miatt valahogy elveszett az írás készségem, de igyekszem visszaszerezni, egyenlőre van a blog, remélem a fantáziám is újra a régi lesz :)
      Jaj de várom Cukorról a képeket ^^

      Törlés
    3. Én meg a találkozót várom! :) Nagyon jó lesz megismerkedni veled/veletek élőben is!
      Nos, azt azért nem lehet mondani, hogy teljesen elvesztél, hiszen a blogon nagyon jó irományaid vannak! Csak így tovább! Szívesen olvasnék Tőled valamikor egy jó kis vámpíros novellát vagy regényt! :)

      Törlés
  2. Nekem is az első és legfontosabb gondolatom: KÉPET KÉREK CUKORRÓL!!! Nekem is volt több hullámosom is, és imádom őket. Örök szerelmem az első papagájom, akinek fantáziadúsan Pityuka volt a neve, és imádtam. Mindig igazgatta a hajam a vállamon ülve :-) A díjat pedig nagyon köszönöm, nagyon jól esik, hogy a kedvenceid között van a blogom! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! Jön a kép lányok! Jajj de édeske lehetett a kis fodrász! :D Bár az nem újdonság nekem, hogy Te ilyen nagy állatbarát vagy :)

      Törlés