2013. november 14., csütörtök

Kontúrozás

Sziasztok!

Fú, lányok ma jött el a pillanat, hogy kitegyem a kontúrozás-pirosítás-highlight posztot, a sminkünk következő lépéseként.

Az az első lépés, hogy megtaláljuk a megfelelő termékeket. Rengeteg van a piacon és a palettán, az egészen olcsóktól a rettentő drágákig.
Én olcsóbb darabokat használok, de most beruháztam egy elég drága highlight termékre. (Ez majd egy másik bejegyzésben)

Tehát az első lépés mindig maga a termék, majd egy kisebb ecset a bronzosításhoz és egy nagyobb a pirosításhoz.

Jön majd videó, és megmutogatja a leányzó, hogy miről is van szó, szóval én nem kezdenék hülye magyarázatokba bonyolult szavakkal :D
Minden esetre képet hoztam, de nem tudom mennyire érzékletes rajta a kontúr és egyebek, majd kommentben megírjátok :D

Itt még csak bronzosító, kontúr van rajtam


Itt már pirosító is



És itt már highlighter is



Én általában az e.l.f. duó termékét használom bronzosító-pirosítónak, mert gyönyörűek és nagyon jól használhatók a színek, és nagyon tartós az orcákon.



És az oktató videók:







Egyre szebbek leszünk lányok!

2 megjegyzés:

  1. Bronzosítani soha nem szoktam, mondjuk nincs is mivel :D
    Ennyit nem tudnék elszöszmötölni magammal az is biztos :D
    De szép vagy *-*
    És kaptál egy díjat is tőlem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy! Köszönöm!!
      Háát nem tudom nálam ez rutin művelet :D Szeretek szöszmötölni, jól ndul a napom tőle :D
      Wow! Milyen díjat??? :O :$ Irulok-pirulok, Köszönöm!

      Törlés