2012. január 6., péntek

90210

Sziasztok!

Ma az egyik kedvenc sorozatomról fogok mesélni egy picit.

Emlékeztek még a Beverly Hills 90210-re? A régi-régi sorozatra a cuki, de mégis zavarba ejtően problémás gimisekről? Imádtam!!! 13-14 évesen mindig ott lógtam a TV előtt, és azt lestem, mi lesz a folytatás :)

Aztán eltelt jó pár év, és láss csodát itt az új, felfrissített 90210! Igazán csajos, meghökkentő, eseménydús, és persze pihentető. Új szereplők...igazán szerethetőek, menő autók, házak, persze messze a valóságtól, de talán éppen ez a jó benne. Sírós és nevetős (tudjátok, én mindenen tudok bőgni, még örömömben is)

Töltsétek le mindenképpen! Nagyon szeretem, és! Szerintem eredeti nyelven nézzétek, felirattal. Meggyőződésem, hogy lehet így angolt gyakorolni. Tényleg hasznos. Szóval kössétek össze a kellemeset a hasznossal és irány a TV. DE tudjátok, csak a tanulás után! És nem túlzásba vinni ;) minden napra egy tojás, ahogy anyu mondaná :D

Jó szórakozást!

Egy kis előzetes a 4. évadhoz:

http://youtu.be/oJeCt9EIqMc


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése