2012. január 24., kedd

Skinglow

Sziasztok!

Ma egy termék teszteléssel jelentkezem.
Nagyon szerettem volna egy olyan "valamit" amit minden nap használhatok az arcomra, és nem nehezíti el a bőröm, és mégis egyenletes színt és kis fedést kölcsönöz az arcomnak. Az alapozót nem szeretem minden nap használni, mert szerencsére nincs olyan problémás bőröm, hogy arra szükség lenne... :)
Ezért gondoltam a Garnier BB krémre, ami igazából egy színezett hidratáló krém. De mivel nem olvastam/ hallottam róla túl jó kritikákat, ezért azt gondoltam, hogy ahhoz túl drága számomra, hogy csak úgy próbából megvegyem és esetleg ne szeressem, és kárba menjen.

Így, amikor megláttam az Oriflame újságban a skinglow nevezetű arcfényt, nagyon megörültem. Ráadásul akciós volt, így 700ft-ért hozzájutottam.


A csomagolása szerintem korrekt, csavarós kupak, semmi különös. Picit az zavaró, hogy a termék eléggé híg és ezért folyós az állaga, de lehet vele dolgozni, csak vigyázni kell, hogy ne kenődjön minden felé :)


Én a világos árnyalatot választottam, mivel télen nagyon világos a bőröm, nyáron pedig nem használok alapozót, se semmi fedő réteget, mivel a Nap csodákat művel a bőrömmel.
(nyáron csak partyzáshoz sminkelek teljes sminket)

Nagyon szeretem ezt a terméket, mivel hidratálja is a bőrömet, és el is fedi az apróbb bőrhibákat, és egyenletes tónust kölcsönöz a bőrnek.


a szín tökéletes







Tényleg "skinglow" mivel vannak benne alig látható fényszemcsék, amik ragyogást adnak a bőrömnek, de nem a zsíros hatást, hanem a gusztusos, egészséges látszatot.

Nagyon könnyű vele dolgozni, olyan, mint egy nagyon könnyű, vizes nappali krém. Én a kezemmel viszem fel, mintha bekrémezném az arcomat, Van olyan is, hogy nem is teszek fölé púdert.

Isteni enyhe illata van, barackos, imádom!!!

Ajánlanám mindenkinek, aki szeretne egy nagyon könnyed fedést az arcára, ami egész nap tart (mert tényleg egész nap tart!) és aki nem szeretne melléfogni. Eredeti ára sem drága, 1000ft, és 30ml.

Viszont problémás bőrre nem ajánlom, mert nem alapozó hatású, csak a kisebb bőrhibákat fedi el.

Nekem nagyon bevált, biztos újra fogok rendelni, mert nagyon megkedveltem, és minden nap tudom használni, nagyon természetes a hatása amit nyújt. 10/10-et kap tőlem.

Ti már használtatok hasonló termékeket? Szerettétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése