2012. január 4., szerda

könyvek

Sziasztok!

Ma egy kicsit a kedvenc elfoglaltságaimról.
A sminkelés mellett persze más dolgok is kikapcsolnak: nézek sok-sok sorozatot, filmet és persze: rengeteget olvasok.

Most karácsonykor kaptam 3 szuper könyvet. Szeretem a könnyed, lányos, vicces, lazítós könyveket, amik tényleg pihentetnek, és nem lehet őket letenni. Persze elolvasom a keményebb, komolyabb olvasmányokat is, de azok lehet, hogy nem olyan nagyon szórakoztatóak, inkább néha lélekölőek is lehetnek.

Én járok könyvtárba is rendszeresen, mert nincs pénzem megvenni minden könyvet, ami elnyeri a tetszésemet. Manapság sajnos nem olcsó mulatság, és a könyvtár tényleg hasznos, és praktikus megoldás.

De egy pár szó a karácsonyi könyveimről:

A könyv: M.C. Beaton: Agatha Raisin és......   a könyv több kötetes, és minden résznek más a címe.
Nagyon édes, egy középkorú nőről szól, aki faképnél hagyja a várost és leköltözik egy festői szépségű falucskába, ám nem nagyon veszik észre a falu lakói... így mindenfélét elkövet, hogy felfigyeljenek rá. Benevez egy pite sütő versenyre, ám a pitét nem ő süti, hanem egy londoni kereskedőnél veszi, és azt adja be sajátjaként. Nos, a pite mérgezett, és megöl egy falubeli férfit, így Agatha nyomozni kezd... sok a bonyodalom, de a végére kigubancolódnak a szálak. Érdemes elolvasni, én már kiolvastam az első részt, most következik a  második könyv, gondolom az is ennyire szórakoztató lesz, már nagyon várom.

A könyvek terjedelme olyan 300-320 oldal körül vannak, szerintem ideális,bár engem nem zavarnak a nagyon hosszú könyvek sem...



az első kötet


a második 


a harmadik


Nektek mi az aktuális könyvetek? Ezzel már találkoztatok? Szeretitek a detektíves történeteket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése